Tứ đại quyền lực (Scott Galloway)
- Thời lượng : Đang cập nhật
- Sở hữu khóa học : Download miễn phí
- Tất cả khóa học được sưu tầm từ nhiều nguồn, chúng tôi không chịu trách nhiệm bản quyền nếu bạn sử dụng vào mục đích thương mại
- Hãy cân nhắc mua khóa học để ủng hộ tác giả
Tải miễn phí bản trọn bộ
Cam kết video bài giảng và tài liệu giống mô tả
Link tốc độ cao và an toàn
Link trực tiếp từ google drive đã được quét virus
Học Online Tiện Lợi
Học online trên drive bằng điện thoại hoặc máy tính
Tứ đại quyền lực, a concept popularized by Scott Galloway, refers to the four most influential forces in today’s world: Amazon, Apple, Google, and Facebook. These tech giants shape not only the economy but also our daily lives, influencing everything from shopping habits to social interactions.
Galloway argues that their dominance stems from creating unique ecosystems that foster user loyalty. Amazon revolutionized retail; Apple redefined technology branding; Google transformed information access; and Facebook shifted social networking dynamics.
Understanding these forces is crucial for businesses and consumers alike. They not only dictate market trends but also highlight the importance of digital strategy in an increasingly connected world.
