Tứ đại quyền lực (Scott Galloway)

  • Thời lượng : Đang cập nhật
  • Sở hữu khóa học : Download miễn phí
  • Tất cả khóa học được sưu tầm từ nhiều nguồn, chúng tôi không chịu trách nhiệm bản quyền nếu bạn sử dụng vào mục đích thương mại
  • Hãy cân nhắc mua khóa học để ủng hộ tác giả

NHẬP MÃ XÁC NHẬN ĐỂ TẢI KHÓA HỌC NÀY

Nếu bạn thấy thông báo hết nhiệm vụ vui lòng tải lại trang

Tứ đại quyền lực, a concept popularized by Scott Galloway, refers to the four most influential forces in today’s world: Amazon, Apple, Google, and Facebook. These tech giants shape not only the economy but also our daily lives, influencing everything from shopping habits to social interactions.

Galloway argues that their dominance stems from creating unique ecosystems that foster user loyalty. Amazon revolutionized retail; Apple redefined technology branding; Google transformed information access; and Facebook shifted social networking dynamics.

Understanding these forces is crucial for businesses and consumers alike. They not only dictate market trends but also highlight the importance of digital strategy in an increasingly connected world.